Kritéria hodnocení podmínek, průběhu a výsledků vzdělávání

PŘEHLED MODIFIKACÍ > STŘEDISKA VOLNÉHO ČASU > 2.2 VEDENÍ STŘEDISKA AKTIVNĚ VYTVÁŘÍ ZDRAVÉ KLIMA – PEČUJE O VZTAHY MEZI PEDAGOGY, ÚČASTNÍKY I VZÁJEMNÉ VZTAHY MEZI PEDAGOGY A ÚČASTNÍKY A JEJICH RODIČI A O VZÁJEMNOU SPOLUPRÁCI VŠECH AKTÉRŮ.

2.2 Vedení střediska aktivně vytváří zdravé klima – pečuje o vztahy mezi pedagogy, účastníky i vzájemné vztahy mezi pedagogy a účastníky a jejich rodiči a o vzájemnou spolupráci všech aktérů.


Vedení střediska aktivně vytváří pozitivní klima, které podporuje vzdělávání každého účastníka. Vlastní prostředí střediska, čistota a estetická úprava vnitřních prostor i okolí napomáhají pozitivnímu klimatu. Pozitivní klima se projevuje v dobrých prosociálních vztazích mezi pedagogy navzájem, mezi pedagogy a účastníky, mezi účastníky navzájem i mezi rodiči a vedením střediska a pedagogy. Účastníci střediska jsou respektováni a dodržují pravidla, na jejichž formulování mají možnost se podílet. Pedagogové aktivně přispívají k rozvoji střediska. Vedení střediska vytváří efektivně podmínky pro rozvoj pedagogické spolupráce mezi pedagogy, zajímá se o její uplatnění v praxi pedagogů a v průběhu roku také dostatek příležitostí pro vzájemnou spolupráci pedagogů a rodičů. Nástroje ke sledování a vyhodnocování klimatu jsou účinně užívány tak, aby napomáhaly jeho zlepšování.